Saturday, April 21, 2012

Kak Gee Harun

Salam semua...


Saya mohon jasa sekiranya Kak Gee Harun ada singgah di blog saya lagi, boleh tak bagi link ke blog akak.
Saya cube carik tapi x dpt...lepas tu saya buakak di fotopages pun tak dapat.


Kak Gee sekampung dengan saya...ralat bile tak lama tak bukak blog ni dan baru2 ni baru baca komen2 pembaca di blog saya dan ada kak Gee Harun...maafkan saya sebab tak reply masa tu...setahun berlalu...
Harap Kak Gee Harun sudi jadi kawan saya ye...


Terima kasih....

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete